Nowy początek

                                                     💖Witaj !💖
Nowy blog. Ale po co? Nie mogłabym kontynuować starego, dodając po prostu nowe działy?
Otóż...nie... tamta ja...przeobraziła się
I choć na zdjęciu prezentacyjnym mam dredy, to w życiu już nie. Przeobraziłam się, tak, i czas przygotować się na Wiosnę. Wyjść z jaskini, powiedzieć sobie i ludziom:
Hej! Jestem! Mam do powiedzenia coś ciekawego,drzewa również!


Bo tak, to będzie głównie blog przesłaniowy, z ich słowami. Bo one mówią mądrze i serio- gadają! Chcę się tym podzielić, abyśmy razem budzili naszą wrażliwość, wyższą świadomość. BO właśnie tego potrzebujemy my, planeta i kosmos. Koniec ze wstydem i chowaniem Duszy do szafy, przemycaniem jej!

I choć ta jesień jest paskudna, bardzo bolesna, bo widzę, jak wszędzie panuje ludzka ignorancja i niezrozumienie, jak tną, rąbią, ścinają, gniotą, to równoważnie do tego widzę, jak pięknie ludzkość wzrasta. Jak pięknie budzi się.
Z jednej strony wycinają hektary lasów pod budowę obwodnicy kaszubskiej, a w głębi kraju suszy niemiłosiernie,  to z drugiej widzę potężny ruch społeczny jak np. #Wolny Las, czy jak pojedyncze osoby przechodzą na "zero Waste"i kombinują,jak tu ulżyć ziemi.
Drzewa otwierają się na kontakt z tymi, którzy tego pragną, a pragnie coraz więcej. Mam potrzebę mówić: Idź i spróbuj sam!
Mamy totalny dualizm i wzmocnienie sygnałów.
Jak to pięknie określił Góral w jednym, ze swoich kawałków " Kiedyś łagodne kołysanie teraz jest jak wirowanie w pralce."

Będzie to też blog emocjonalny, prywatny, o problemach, bolączkach, przemyśleniowy. Terapeutyczny. Bo nie chcę dawać żadnych rad. Ufam, że przecież i tak każdy w głębi siebie wie, co dla niego najlepsze. Najważniejsze to zrobić przestrzeń. Dla tego głosu. Dla potrzeby. Dla mnie i dla Ciebie. Dla nas. Więcej oddechu, więcej Tlenu. Więcej Drzew.

Zapraszam Cię również na mojego starego bloga, w którym pisałam, co na tamten czas było we mnie żywe. Być może znajdziesz dla tam coś dla siebie:)
Jest tam mocno o świecie wewnętrznym, o różnych doświadczeniach i eksperymentach przeprowadzonych na samej sobie, jak i odkrywam kawałek świata "teriantropii", która niechybnie znajdzie rozwinięcie w owej kolejnej ,blogowej części mojego Internetowego Pamiętnika 👽

Aho!


Komentarze

Popularne posty