Co nowego u mnie?

Tak...zostałam mamą!
06.05.2021 urodziłam w domu Różę. Długo i intensywnie się do tego przygotowałam i udało się! To było piękne, budujące doświadcznenie. Doświadczenie to opiszę w osobnym poście. 

No i...w realizacji jest kolejne marzenie, a mianowicie wyprowadzka na głęboką wieś, aby budować swoje życie w oparciu o samowystarczalność i współpracę z naturą. 

I to właśnie z tego powodu powróciła do mnie chęć dalszego pisania bloga. Chcę się podzielić tym doświadczniem z czytelnikiem. Już w tym roku, na wiosnę zamienimy mieszkanie na dom z hektarem. No..będzie ciekawie.

Będę pisać o rodzicielstwie bliskości, permakulturze, będę pisać o drzewach i zwierzętach. O prostocie i głębi,o Bogu i człowieku. Hmm..myślę,że będzie ciekawie, bo przez ten czas, jaki mnie nie było przeszłam dużą przemianę,jak każdy z nas...z wiadomego powodu. 

Zapraszam do czytania i komentowania!


                     

Komentarze

Popularne posty